6 sty 2014

Czas

Często zastanawiam się jak wykonać zdjęcie tak by coś ono znaczyło dla mnie, to znaczy by coś mówiło. Jeśli we mnie porusza jakieś emocje, to prawdopodobnie inni też będą coś czuli. Być może nie to samo co ja, ale może zatrzymają się na chwilę, zastanowią... Może pomyślicie sobie- ale co mogą opowiadać rozmazane samochody? Zdecydowałam się zrobić to zdjęcie, bo doskonale pokazuje według mnie to jak ulotny jest czas, jak wszystko wokół nas pędzi w przerażająco szybkim tempie, a my nie mamy czasu by dostrzegać szczegóły oraz piękno jakie nas otacza...

1 komentarz:

  1. ... ja sama pędzę, żyję od łikedu do łikendu, bo tylko wtedy mam czas dla siebie.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz niesamowicie motywuje do dalszego prowadzenia bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz moją pracę, nawet jeśli miała by być to konstruktywna krytyka!

Dziękuję! ;)